fotbolls träning!

hej jag har nyss fått reda på att vi har ändrat tiden på fotbolls träningen vi hade måndagar kl 16-17.30 men nu har vi tydligen på söndagar kl 11.45 när alla andra antagligen ligger å sover och det är den sista lediga dagen shit hur tänker tränaren vi är barn inte vuxna som dricker två koppar kaffe å sen blir pigga som in i helvete låt oss sova lite man vill ju göra roliga saker på lördagar man går å lägger sig sent jag bor i fiskis jag måste åka till lillängen för att träna jag går upp 7 duschar klär på mig käkar lite tar vax i håret gosar med hunden lite nu är kl 8.30 jag klär påmig tränings kläderna sen bäddar sängen nu är kl 9 jag går till busshålsplatsen väntar på bussen bussen kommer kl10.25 jag åker till lilängen när jag är framme är kl 11.15 jag hinner precis men tänk på det här om det är en tränare som läser pease//pontyz <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: anonym

JÄVLA TÖNT LÄGG NER!!!

2009-10-24 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0